Pałac urzekł nas na tyle w roku ubiegłym, że postanowiliśmy do niego powrócić. Okazja była o tyle szczególna, że firma Solemis w tym roku obchodzi 30 – lecie swojej działalności. Dlatego też na naszych gości czekały nagrody oraz specjalne atrakcje tj. koncert kwartetu smyczkowego oraz wieczór w stylu LAS VEGAS. Zabawa trwała do późnych godzin nocnych, ale to tylko ta towarzyska część spotkania.
Głównym celem corocznego naszego spotkania jest chęć pogłębiania wiedzy naszych klientów i jako ekspert w dziedzinie zarządzania przedsiębiorstwami staraliśmy się odpowiedzieć na pytanie, które było głównym mottem dwudniowej konferencji: „Jak zwiększyć efektywność i rentowność przedsiębiorstwa?” Tym razem w odpowiedziach pomagał nam zaproszony ekspert dr Michał Chalastra, który prowadził Panel Ekspercki.
Prezentowali przede wszystkim zmiany oraz nowości w rozwiązaniach, które dystrybuuje nasza firma. Następnie była część, którą nasi klienci lubią najbardziej, czyli prezentacje wdrożeń systemów u klientów, które przy wsparciu naszych pracowników prowadzili przedstawiciele firm.
Śmiało możemy mówić o kolejnym sukcesie tego wydarzenia, ponieważ średnia ocena z ankiet wyniosła 4,76 na 5 pkt. Ponadto potwierdzają się nasze obserwacje, że uczestnikom coraz bardziej podobają się prezentacje inspirujące ich do stosowania pewnych rozwiązań u siebie w firmie i rozwiązujące często nieoczywiste problemy. Dlatego też w tym roku prezentacja Bartłomieja Szymaniaka o wyborze odpowiednich wykresów dla efektywniejszego czytania analiz spotkała się z Państwa największą aprobatą i otrzymała aż 4,89 na 5 pkt. Podobny wynik otrzymała prezentacja Juliana Lewandowskiego (4,69 na 5 pkt.), który pokazywał triki i porady w systemie Prophix, które w bardzo przystępny sposób ułatwiają codzienną pracę, a na pierwszy rzut oka wydają się skomplikowane. Oczywiście ogromne uznanie spotkało się również z prezentacjami prowadzonymi z naszymi klientami na przykładzie wdrożeń rozwiązań w ich firmach.
Ogromnie cieszą nas tak wysokie noty oraz wszystkie dobre opinie i słowa przekazane w ankietach oraz w kuluarach odbywającego się Forum Użytkowników 2017.
Dziękujemy za to, że po raz kolejny zaufali nam Państwo i liczymy na to, że zechcecie poświęcić dwa dnia swojego cennego czasu na spotkanie z nami w przyszłym roku. Niezmiennie będziemy starali się dostarczać nową wiedzę i ulepszać to wydarzenie, tak aby z każdym rokiem przybywało liczy uczestników.
Do zobaczenia za rok !
Menadżer Marketingu
Jako Menadżer Marketingu jest odpowiedzialna za stymulowanie zaangażowania klientów oraz tworzenia wizerunku firmy w social media. Opracowuje i prowadzi kampanie medialne oraz planuje i realizuje założenia komunikacyjne z klientami. Ponadto ściśle współpracuje ze wszystkimi działami firmy, aby utrzymać relacje z kluczowymi kontrahentami na najwyższym poziomie.