Motyw przewodni: "Robotyzacja i automatyzacja procesów controllingowych"

Każde kolejne Forum Użytkowników staramy się robić lepsze, ciekawsze, przy tym bardzo intensywnie wsłuchując się w głosy naszych nieocenionych uczestników. W tym roku jest podobnie. Przebudowaliśmy całą agendę tak, aby maksymalnie urozmaicić nasze spotkanie.
  1. Najważniejszą nowością są WARSZTATY SZKOLENIOWE. Proponujemy Wam dwie godziny praktycznych szkoleń z zakresu rozwiązań jakie mamy w ofercie. Podzieliliśmy je na 3 grupy: CPM (Prophix), BI (Targit) i ERP (NAV) – opis każdego warsztatu znajduje się poniżej w szczegółowej agendzie . Każdy z uczestników przy wypełnianiu formularza zgłoszeniowego będzie mógł wybrać jeden z warsztatów. Z naszego punktu widzenia najbardziej korzystne rozwiązanie dla osób przyjeżdżających w większym gronie to podzielenie się na wybrane warsztaty, aby poznać nie tylko nowe możliwości systemów użytkowanych przez Was w firmach, ale również otworzenie się i zainspirowanie nowymi narzędziami. Ale oczywiście decyzję pozostawiamy Wam 🙂 Nasi prelegenci w trakcie warsztatów będą prezentować zaawansowane funkcje i możliwości dające szybkie rezultaty, ale przede wszystkim zależy nam na interakcji z uczestnikami i rozwiązywaniem Waszych praktycznych problemów, dlatego tak ogromnie ważne jest dla nas, abyście również przygotowali na tą część spotkania swoje pytania, sugestie i wątpliwości. 
  2. Motywem przewodnim w tym roku jest ROBOTYZACJA I AUTOMATYZACJA PROCESÓW CONTROLLINGOWYCH, dlatego nie może zabraknąć sesji Prezesa Zarządu Solemis Group, Ryszarda Sadowskiego, który postara się odpowiedzieć na pytanie: „Czy sztuczna inteligencja zastąpi działy finansowo – controllingowe?”.
  3. Ponadto, wokół podobnych zagadnień zostanie zbudowany PANEL EKSPERCKI, który w tym roku poprowadzi Edyta Szarska – międzynarodowy ekspert w dziedzinie finansów i controllingu z kilkunastoletnim doświadczeniem zawodowym w controllingu.  Pani Edyta będzie chciała przygotować Was na nadejście nowych technologii, oraz opowiedzieć o obawach, nadziejach i oczekiwaniach  z tym związanych.
  4. Nie zabraknie również gościnnych sesji firm Prophix i Targit, ale w tym roku przedstawiciele naszych partnerów biznesowych nie będą tylko prezentować planów rozwojowych, ale również poprowadzą krótki sesje związane z motywem przewodnim tegorocznego Forum.
  5. Nie martwcie się – sesja TIPS & TRICKS również jest w tym roku zaplanowana J Dodatkowo oczywiście będą też ciekawe sesje z naszymi klientami, czyli jak wdrożone rozwiązania zmieniły ich biznesowe życie 🙂
Dlaczego to Forum różni się od poprzednich ? Zmniejszyliśmy intensywność sesji, aby więcej czasu poświęcić na rozmowy z uczestnikami, dać Wam chwilę oddechu i wykorzystać czas na dogłębne analizy poszczególnych tematów.

To nie wszystko! ROZRYWKA – ona też w tym roku przeszła diametralną zmianę, dlatego przypominamy: STROJE WIECZOROWE NA PEWNO TYM RAZEM SIĘ NIE PRZYDADZĄ 🙂 Po intensywnym, pierwszym dniu zmagań z nowymi technologami będzie czas na relaks przez duże „R”. Hanza Palac**** zaprosi nas do swoich ogrodów na przyjęcie grillowe. Komplet rozrywek gwarantowany, gdyż towarzyszył nam będzie Iluzjonista, który pokaże swoje magiczne możliwości, ale również Dj, który będzie nas zabawiał do białego rana.

Przewidzieliśmy również więcej nagród nie tylko za wypełnienie ankiety, ale też dla wszystkich, którzy wstaną rano, aby rozpocząć drugi dzień jeszcze przed Panelem Eksperckim.

Pozostaje jedno pytanie: czy może Was zabraknąć na tym wydarzeniu ? Odpowiedź jest tylko jedna 🙂
Do zobaczenia !  

Edyta SzarskaEDYTA SZARSKA

IBCS Certified Consultant / Controlling Partner 

Międzynarodowy ekspert w dziedzinie finansów i controllingu z kilkunastoletnim doświadczeniem zawodowym w controllingu. Realizowała kilkadziesiąt projektów koncepcyjnych dla controllingu w zakresie merytorycznym i wspierającym informatycznie działalności produkcyjne, handlowe i usługowe w Polsce i w innych krajach. Prowadzi liczne warsztaty, szkolenia i konferencje w kraju i za granicą. W 2018 roku uczestniczyła w globalnym projekcie jednej z czterech największych firm doradczych na świecie. Obecnie koncentruje się na wprowadzeniu standardów raportowania IBCS® na polskim rynku.

THEIS POULSEN

Starszy Doradca Biznesowy / PROPHIX SOFTWARE

Przez ponad osiem lat Theis pomógł organizacjom odnieść sukces, wprowadzając usprawnienia procesów biznesowych, w tym rozwiązania w zakresie zarządzania wydajnością firmy. Jest zwolennikiem praktycznego podejście do problemów klientów, dzięki wieloletniemu doświadczeniu w pracy jako administrator i kierownik projektu. W swojej pracy jest odpowiedzialny za sprawozdawczość finansową, budżetowanie i planowanie. Theis ma tytuł magistra finansów na Uniwersytecie Aarhus w Danii.

Ryszard SadowskiRYSZARD SADOWSKI

Prezes Zarządu / Solemis Group

Założyciel i Prezes Zarządu firmy Solemis, jeden z „pionierów” na rynku  IT, działający na nim od 1984 roku. W firmie Solemis Group odpowiada za strategię, finanse, marketing i współpracę z Partnerami. Fascynat nowej technologii, Artificial Intelligence oraz Internet of Things. Niezależnie od działalności zawodowej czynnie udziela się w organizacji charytatywnej Rotary International.

MICHAEL H. ANDERSEN

Menadżer Sprzedaży Międzynarodowej / TARGIT BI

Na co dzień pracuje z rozwiązaniem Business Intelligence i dzięki temu ma wpływ na strategię organizacyjną firm. W świecie, w którym rośnie niepewność, a świat rozwija się w zastraszającym tempie, tradycyjne strategie przestają wystarczać, aby firmy mogły pozostać konkurencyjne. Michael pracuje nad tym, w jaki sposób narzędzia Business Intelligence mogą być czynnikiem ułatwiającym firmom osiągnięcie szybszego rozwoju, który pomoże im zachować konkurencyjność.

AGENDA

DZIEŃ 1: 16 maja 2019 (czwartek):

10.30– 11.00   Przywitanie Gości – Paulina Hejducka 

11.00 – 12.00   Sesja otwierająca  – Ryszard Sadowski 

Czy sztuczna inteligencja zastąpi działy finansowo-controlingowe ? Sztuczna Inteligencja (AI) i Machine Learning to obecnie najszybciej rozwijające się dziedziny IT. Czy znajdą zastosowanie w prowadzeniu przedsiębiorstw od strony finansowej? Jeżeli tak to w jakich obszarach i czy jest to szansa czy zagrożenie dla działów finansowych? Wbrew pozorom nie są to pytania z dziedziny science-fiction.

12.00 – 12.45  Strategia rozwoju systemu CPM Prophix – Theis Poulsen, Prophix Europe, Dania

Najnowsze plany rozwojowe Prophix jako systemu klasy Corporate Performance Management. Przykłady zastosowań. Elementy Machine Learning w systemie.

 

12.45 – 13.15    Przerwa kawowa

 

13.15 – 14.00   Strategia rozwoju systemu BI Targit – Michael Andersen, Targit DK, Dania

Najnowsze plany rozwojowe Targit jako systemu klasy Business Inteligence. Przykłady zastosowań. Elementy Machine Learning w systemie.

 

14.00 – 15.00   Przerwa na lunch

 

15.00 – 17.00            WARSZTATY SZKOLENIOWE

  1. CPM – Prophix Software (wersja webowa) – Marcin Hoffman

Zaawansowane funkcje w nowym Studio  Szablonu. Wstawianie wykresów i grafik do raportów.  Jak tworzyć raporty w układzie IFRS 15. Adoptowanie planu kont do układu IFRS15.  Zasady i kroki tworzenia Dashboard’ów w Prophix.

  1. BI – Targit Decision Suite– Patryk Zaprawa

Zaawansowane kalkulacje w TARGIT. Szkolenie przygotowujące do tworzenia własnych pól obliczeniowych z wykorzystaniem zaawansowanych funkcji kalkulacyjnych TARGIT oraz okresów dynamicznych.

  1. ERP – Microsoft Dynamics NAV – Andrzej Siwienki

Zaawansowane techniki obiegu oraz rejestracji dokumentów w przedsiębiorstwie. Warsztat szkoleniowy przygotowujący do uruchomienia funkcjonalnosći elektronicznego obiegu dokumentów oraz usprawnienia i automatyzacji każdego etapu związanego z ich codzienną obsługą. Obsługa procesu otrzymania, rejestracji po zatwierdzenie, opublikowanie i ostateczne pobranie wcześniej przetworzonych dokumentów z cyfrowego archiwum.

 

18.00 – …   Grill w pałacowym ogrodzie z pokazem iluzjonisty, wieczorem tanecznym oraz konkursami i zabawami do białego rana


 

DZIEŃ 2 : 17 maja 2019 (piątek):

8.00 – 9.30   Śniadanie
9.30 – 10.00  Losowanie nagrody

PANEL EKSPERCKI

10.00 – 10.45   Jak Sztuczna Inteligencja zmienia postawę Controllerów? Cz. 1

Edyta Szarska, IBCS Certified Consultant

Automatyzacja i robotyzacja dynamicznie zmienia świat biznesu. Jak spodziewane zmiany w poszczególnych branżach wpływają na controlling? Czy controller powinien obawiać się AI (sztucznej inteligencji)? Jak przygotować się na nowe postrzeganie informacji zarządczej? O obawach i nadziejach controllerów oraz o oczekiwania wobec nich. O trudności, z jakimi przyjdzie się nam zmierzyć w najbliższej przyszłości, a także o tym, jak standardy raportowania IBCS® (International Business Communication Standards) pomogą się komunikować na najwyższym szczeblu zarządzania.

 

10.45 – 11.15   Przerwa kawowa

 

11.15 – 12.00 Jak Sztuczna Inteligencja zmienia postawę Controllerów? Cz. 2

Edyta Szarska, IBCS Certified Consultant

Automatyzacja i robotyzacja dynamicznie zmienia świat biznesu. Jak spodziewane zmiany w poszczególnych branżach wpływają na controlling? Czy controller powinien obawiać się AI (sztucznej inteligencji)? Jak przygotować się na nowe postrzeganie informacji zarządczej? O obawach i nadziejach controllerów oraz o oczekiwania wobec nich. O trudności, z jakimi przyjdzie się nam zmierzyć w najbliższej przyszłości, a także o tym, jak standardy raportowania IBCS® (International Business Communication Standards) pomogą się komunikować na najwyższym szczeblu zarządzania.

 

12.00 – 12.15   Przerwa kawowa

 

12.15 – 13.15   Planowanie szczegółowe w firmie Odyssey Sp. z o.o., Mateusz Sternicki, Business Controller

Odyssey Sp. z o.o. jest firmą z branży motoryzacyjnej, w której nasza firma wdrożyła system Prophix. Miał on za zadanie usprawnić procesy: budżetowanie i controlling oraz całościowe zwiększenie efektywności biznesowej.  W czasie sesji Julian Lewandowski wraz z Mateuszem Sternickim przedstawią studium przypadku z tego zdarzenia. 

 

13.15 – 14.15   Przerwa na lunch

 

14.15– 15.15   Rozwiązanie Business Intelligence – wskaźniki efektywności w Scandagra, Marta Kruszyńska, Specjalista ds. controllingu

Rozwiązanie Business Intelligence, wskaźniki efektywności przedsiębiorstwa wdrożone na podstawie założeń PwC. Monitorowanie efektywności przedstawicieli handlowych, marży oraz poziomu realizacji celi.

15.15 – 16.15 TIPS & TRICKS w systemie CPM, Prophix – Roman Zleśny

Niestandardowe metody rozkładu danych budżetowych na szablonach. Wyliczanie rentowności produktów i klientów na podstawie wielomilionowych reguł alokacji. Różne klucze podziałowe dla kombinacji Konto i MPK. Rozszerzanie możliwości analitycznych Analiz Ad-Hoc za pomocą formuł języka MDX.

 

LOSOWANIE NAGRÓD 

16.15 – 16.45   Podsumowanie Forum – Ryszard Sadowski

DO WYDARZENIA ZOSTAŁO:

51Dni
12Godzin
5Minut
2Sekund

TERMIN

16-17.05.2019 r. START godz. 10.00.

   ZAREZERWUJ MIEJSCE  

Wybierz tematykę warsztatu szkoleniowego. Dzięki temu będziesz mógł w trakcie Forum uczestniczyć w warsztacie, który jest dla Ciebie najbardziej interesujący. Szczegóły dotyczące każdej z opcji znajdziesz w agendzie wydarzenia.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowo-marketingowych oraz przetwarzanie moich danych osobowych przez Solemis Group Sp. z o.o z siedzibą w Gdyni, przy ulicy Kłajpedzkiej 7f.

Please wait...

MIEJSCE

Hotel Hanza Palac**** Rulewo 13, 86-160 Warlubie

Do kosztów uczestnictwa należy doliczyć nocleg w Hotelu dla gości przyjezdnych. Klienci proszeni są o rezerwację noclegów w Hotelu indywidualnie najpóźniej na 21 dni przed wydarzeniem, czyli do 25 kwietnia. Hotel zastrzega sobie również prawo do sprzedaży pokojów po tym terminie ze względu na rozpoczynający się sezon, dlatego prosimy Państwa o jak najwcześniejsze rezerwowanie noclegów, gdyż po 25 kwietnia nie jesteśmy w stanie zagwarantować ich dostępności. Podając hasło w recepcji: „SOLEMIS” otrzymają Państwo specjalne zniżki na nocleg. Ceny noclegów wyglądają następująco:

  • pokój 1-osobowy wraz ze śniadaniem: 231,48 zł netto
  • pokój 2-osobowy wraz ze śniadaniem: 273,15 zł netto

Rezerwacji proszę dokonywać kontaktując się Hotelem Hanza Palac****, pamiętając o specjalnym haśle SOLEMIS:

recepcja@hanzapalac.pl
tel: +48 52 320 90 94

UWAGA !! PROSZĘ NIE REZERWOWAĆ POKOI PRZEZ FORMULARZ ON-LINE NA STRONIE WWW HOTELU, PONIEWAŻ NIE DZIAŁA TAM NASZE HASŁO I CENY BĘDĄ INNE. JEDYNA MOŻLIWOŚĆ TO REZERWACJA TELEFONICZNA LUB MAILOWA.

Dla wszystkich gości na terenie Hotelu znajduje się bezpłatny parking. 

 

WIĘCEJ INFORMACJI

Paulina Hejducka
603 371 403
phejducka(at)solemis.com

Opłaty

700 zł* netto / 1 os.

PROMOCJA!! 

Dla wszystkich, którzy zapiszą się na nasze wydarzenie do dnia 22 marca 2019 r. czeka zniżka w postaci -100 zł netto, czyli koszt na jednego uczestnika wyniesie 600 zł netto

 

*W cenie zapewniamy pełne wyżywienie, udział w części merytorycznej, komplet materiałów, rozmowy z konsultantami.

  1. Liczba osób z jednego przedsiębiorstwa, która chciałaby uczestniczyć w Forum jest nieograniczona.